Objednávku jsem již vytvořil, ale chtěl bych dodatečně přidat nebo odebrat zboží. Je to možné?
Je to možné, stačí nás co nejdříve kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Chci hned vyplatit objednávku, ale nenašel jsem potřebné údaje k úhradě. Jak mám postupovat?
Po vytvoření objednávky vám do několika minut přijde automatický e-mail – potvrzení o uskutečnění objednávky. E-mail posílá systém sám, při každé objednávce.
Je však třeba počkat na e-mail potvrzující přijetí objednávky – tento e-mail posíláme my až po zkontrolování celé objednávky, dostupnosti objednaného zboží, výše poštovného a pod.
V příloze tohoto e-mailu se nachází faktura, ve které jsou všechny potřebné údaje k úhradě.
Je stanovena minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota objednávky není stanovena.
Dá se zboží objednat také telefonicky?
Telefonické objednání prozatím není možné. Objednávky přijímáme pouze přes eshop.
Nabízíte velkoobchodní spolupráci?
Samozřejmě. V případě zájmu nás kontaktujte přes e-mail: obchod@kvitok.sk, nebo telefonní číslo: +421 948 001 330.