Pravidla pro publikaci uživatelských recenzí – KVITOK s.r.o.
I přesto, že usilovně pracujeme na kvalitně zpracovaných textech a parametrech, při výběru hraje mnohem větší roli recenze zákazníka, který produkt již vyzkoušel, používal a umí jej tedy subjektivně hodnotit.
Zkušenost a hodnocení produktu od zákazníka, který má zboží doma, je nenahraditelná. Jsme rádi za každého zákazníka, který si najde chvilku času a ohodnotí produkt. Pomáhá tím zejména ostatním s výběrem. Cílem recenze je pravdivě zhodnotit produkt, ať už pozitivní nebo negativní. Recenze u nás procházejí před zveřejněním schvalovacím procesem. Tento proces nemáme proto, abychom skryli například negativní hodnocení, ale proto, abychom nezveřejňovali falešné nebo vulgární recenze.
Každá recenze prochází schvalovacím procesem. Cílem je předat ostatním zákazníkům pouze slušná hodnocení, která popisují osobní zkušenost s našimi výrobky.
Transparentnost je pro nás zásadní, proto žádné, ani negativní recenze neupravujeme ani nemažeme. Je naprosto v pořádku, že vám něco nevyhovuje nebo prostě nesedne. Nebojte se podělit io takové zkušenosti. Vyhrazujeme si však právo smazat falešná hodnocení, recenze na nesouvisející výrobky, s hrubými výrazy nebo s odkazy na jiné weby.
Zveřejněné recenze by měly pocházet pouze od zákazníků, kteří u nás hodnocený produkt zakoupili, nebo od obdarovaných, kteří výrobek obdrželi jako dárek od svých blízkých. V současné době však bohužel nejsme schopni recenze ověřovat. Na změně technického řešení již pracujeme. Děkujeme za pochopení.
Jak správně napsat recenzi?
• Ohodnoťte produkt pomocí hvězdiček, napište klady, zápory dle vašeho uvážení.
• Popište svou vlastní zkušenost s výrobkem.
• Pište pravdivě a upřímně, využijte osobní zkušenost. Držte se faktů a neuvádějte nepravdivé údaje.
• Neodkazujte na jiné webové stránky a nekopírujte hodnocení.
Co do recenze nepsat?
• Vyhýbejte se vulgarismu, násilí, rasismu, osobním útokům a pod.
• Nepravdivé hodnocení s cílem uvést další zákazníky v omyl.
• Neuvádějte osobní údaje, ani údaje třetích stran, a neporušujte ochranu soukromí.
• Máte-li dotaz, napište nám na email.
• Problémy, které přímo nesouvisí s kvalitou výrobku, například doručení zboží, poškozený obal a pod. V těchto případech nás prosím kontaktujte na e-mail mail obchod@kvitok.sk, +421 948 001 330 (po-pá 9:00 – 17:00). Společně to vyřešíme.
Výše uvedený seznam není úplný. Zakázány jsou recenze, které porušují právní řád České republiky. Při psaní hodnocení stačí psát slušně a s rozumem.
Uživatelské recenze by měly být hlavně pravdivé a upřímné. Jedná se o shrnutí zkušeností získaných používáním produktu. Při psaní hodnocení jsou důležité jak klady produktu, tak zápory. Nezapomeňte napsat, co vás překvapilo nebo naopak zklamalo. V takovém případě se vyhněte vulgarismem. I negativní recenze lze napsat slušně.
Hodnocení pište stručně, přehledně, klidně i v bodech. V dnešní uspěchané době je čas každého drahocenný, proto není třeba psát rozsáhlý text. Stačí zhodnotit podstatné vlastnosti produktu. Po napsání recenze doporučujeme hodnocení si alespoň jednou přečíst, abyste zjistili, zda je napsáno srozumitelně a bez chyb či překlepů. Pouze srozumitelné hodnocení bez vulgarismů projde schvalovacím procesem a bude zveřejněno. Hodnocení zákazníka nikdy neupravujeme, pouze pokud se jedná o překlepy.
Uživatelská hodnocení jsou objektivní a nezaujatá. Nejde o žádné propagační kampaně nebo hodnocení na základě výrobce či obchodníka. Uživatelské recenze nejsou placené, ale jde jen o zkušenosti zákazníků.
Jak přidat recenzi?
Na stránce každého výrobku naleznete v dolní části pod fotografií nebo videem blok HODNOCENÍ. V něm tlačítko PŘIDAT RECENZI.
Po kliknutí se objeví formulář, ve kterém vyplníte své jméno a příjmení, počet hvězdiček, klady či zápory nebo lze popsat svou osobní zkušenost podrobněji. Klepněte na tlačítko ODESLAT a po schválení bude vaše recenze veřejná.
Děkujeme, že si naleznete chvilku času a produkt zhodnotíte. Pomáháte těm dalším zákazníkům s výběrem zboží.